Hola Fellas


Hello, i'm nurul izzah .. just call me izah or whatever 13 years old.. stay at Malaysia :D so enjoy!

Tagboard

shoutbox here.
width is 230.

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

aku janji aku akan setia padamu .....
Khamis, 17 November 2011 | 0 comments

andai kau tahu , aku cinta padamu .. aku benarbenar maksudkannya . bile kita berjauhan , bayanganmu tetap bersama ku dan selalu bermain dimata ku . andai kau tahu , aku berkata lelaki yg lain itu adalah terbaik buatku . hiraukan je percakapan ku , kerana aku mahu menguji kamu . adakah kamu mencintaiku . walaupun sebenarnya kamulah terbaik dihatiku  . selagi aku dan kamu tidak berpisah , percayalah walaupun aku berkata orang lain yang terbaik dimataku . tetapi kamu terbaik dihatiku . #jiwangkaratseyh . haha . ini tandanya aku cinta padamu .

| Newer Post